Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Tim Ossenblok - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Tim Ossenblok - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Tim

30 April 2014 | Nederland, Prinsenbeek

Hoi vrienden en familie,

Het aftellen is begonnen!

Nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar China om Tim te ontmoeten.
Maandagochtend 12 mei zullen wij Tim in onze armen sluiten.
Ben gaat zijn broertje in China ontmoeten en hem alles leren wat hij weet. Hoe je moet dansen, welke snoepjes het lekkerst zijn en hoe belangrijk het is om goed naar papa en mama te luisteren.
Opa Jan zal er ook bij zijn om een oogje in het zeil te houden. En om mooie foto's te maken ;-)

Via dit weblog zullen we jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden van alle ervaringen en avonturen die we in China gaan meemaken.

TIP: meld je aan voor de mailing en krijg automatisch een bericht per mail, wanneer we een nieuw bericht plaatsen.

• 01 Mei 2014 - 00:13

Marcel,Sabine,Noa & Tino:

Marcel,Janneke & Ben, wij gaan jullie natuurlijk volgen!!
    Sterkte met het laatste wachten.
    Spannend weer hoor.

• 01 Mei 2014 - 01:38

Adam, Lenneke, Beau, Elka En Jens:

Woohoo jullie kunnen het al op vingertjes aftellen. Een goede reis gewenst en heel veel knuffels en kusjes van ons. Xoxox

• 01 Mei 2014 - 06:45

Marianne Van Gerven:

Oh jongens, ik ga jullie missen..maar ik wens jullie een hele goede reis, heel veel geluk met Tim en een onvergetelijke tijd in China. Dikke knuffel voor jullie allemaal. En natuurlijk ga ik jullie volgen.....liefs, Mar.

• 01 Mei 2014 - 07:47

Maurice Meijs:

Yesssss dat gaat lekker snel nu. Heel veel plezier met alles. Geniet ervan. Wederom bijzonder om dit nog een keertje van dichtbij te mogen meemaken

• 01 Mei 2014 - 07:58

Sun, Madelief, Walter En Jacqueline:

Spannend! En geweldig! Veel succes met de laatste lootjes. We gaan jullie zeker volgen...

• 01 Mei 2014 - 08:04

Susan De Rooij:

Heel veel succes in china. x susan

• 01 Mei 2014 - 08:10

Harm & Joyce:

Hoi Ossies, heel veel succes en geniet ervan! We zijn erg benieuwd en zullen jullie verhalen met veel plezier volgen! Tot snel, liefs Harm en Joyce

• 01 Mei 2014 - 10:02

Marieke:

Wij volgen jullie op de voet! En kijken nu al uit naar jullie verhalen en de eerste foto's! Veel plezier daar! Liefs Eib & Marieke

• 01 Mei 2014 - 10:18

Arthur Van Gerven:

Spannend! Goede reis en allemaal heel veel plezier en genieten gewenst in China. En daarna! Arthur

• 01 Mei 2014 - 12:36

Bastiaan, Mandy, Lynn:

Wat leuk, dan gaan jullie al bijna op reis!!
    Wij zijn ook erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen:)
    Geniet van de bijzondere momenten in China!
    Liefs van ons!

• 01 Mei 2014 - 14:12

Luigi:

Klaar voor de start????? Spannend allemaal!!! Wij zullen de avonturen gaan volgen.
    Groetjes

van Luis en Judith

• 01 Mei 2014 - 17:31

Chris Hissink:

Dat vinden wij heel leuk mijn vrouw vindt dit ook heel leuk
    Dus ook wij zullen jullie reis volgen.

Groetjes
    Chris en Annie

• 02 Mei 2014 - 12:25

Irma Van De Ven:

Spannend hoor.Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier en een mooie reis. Groetjes Irma.

• 02 Mei 2014 - 21:00

Marjolein Welvaarts:

Wat een superleuke webblog! Ik ga zeker jullie volgen.
    Heel veel succes met de voorbereidingen!
    Nog een weekje en 1 dagje ... en dan zitten jullie in de vliegtuig. Superspannend!
    Heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes,
    Marjolein

• 03 Mei 2014 - 11:31

Sandra, Richard En Livia :

Nog 1 week en dan is het zover! We gaan deze onvergetelijke momenten uiteraard volgen.

Heel veel succes en lekker genieten!

• 06 Mei 2014 - 20:52

Frans En Ineke De Ridder:

Janneke, Marcel en Ben, als vrienden van Jan en Marianne leven wij van harte met jullie mee. Wij zullen jullie zeker volgen. Wij wensen jullie en hele mooie reis en een liefdevolle vereniging met jullie nieuwe zoon en broertje

• 09 Mei 2014 - 06:11

Jef En Colet :

Heel veel geluk samen met de laatste voorbereidingen. Goede reis, we gaan jullie volgen. Ook voor opa Jan en oma Marianne natuurlijk.