Slaap lekker, Tim - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Tim Ossenblok - WaarBenJij.nu Slaap lekker, Tim - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Tim Ossenblok - WaarBenJij.nu

Slaap lekker, Tim

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Tim

11 Mei 2014 | China, Zhengzhou

Hoi iedereen.

De eerste dag in China zit er op. Een hele vermoeiende dag. De vluchten gingen heel goed. Ben heeft het echt heel goed gedaan. Uurtje geslapen tijdens de eerste vlucht en de tweede vlucht niet eens wakker geweest ;-)
Hij en Collin zijn de grootste maatjes en stuiteren maar door als twee onverzadigbare duracellkonijntjes...correctie: 2 draakjes!

Heerlijk gegeten in een typisch Chinees restaurant (met de draaiende tafel).
En nu uitgeteld in bed. Janneke en Ben slapen al en bij mij zal het ook niet lang duren.

Slaap lekker, Tim. Morgen gaan we je eindelijk ontmoeten!
Wat kijken we er naar uit om je te zien, te knuffelen en in onze armen te sluiten. Zoveel dagen, weken, maanden (en eigenlijk jaren) uitgekeken naar dit ene moment. Nog niet verder kijkend dan deze dag. Dat zien we daarna wel. Ons gezinnetje wordt compleet.

• 11 Mei 2014 - 15:43

Jef En Colet:

Fijn te horen dat alles soepel verloopt en iedereen blijkbaar goed kan slapen. Geldt hopelijk ook voor opa Jan. Nogmaals veel geluk morgen en geniet maar fijner zijn allen. Lieve groetjes

• 11 Mei 2014 - 20:21

Marjolein Welvaarts:

Hey! Fijn dat alles goed gegaan is!!!!! Nog 1 nachtje slapen. ...spannend!!!! Geniet ervan!!!!

• 11 Mei 2014 - 20:24

Marianne:

Kom ik terug van wandelen met de hondjes, staat er een grote doos voor de deur met daarin een prachtig boeket. Dank lieve Janneke.
    En dan slapen jullie nu als het goed is. Ben z'n laatste nachtje als enige zoon en Tim z'n laatste nachtje in het kindertehuis. Daarna voorgoed jullie zoon.
    We gaan snel skipen hè? Ik ben zo benieuwd naar hem. Fijne dag morgen. Veel geluk met het kleine kereltje.

Liefs, oma Mar.

• 12 Mei 2014 - 07:27

Marianne:

Janneke, Marcel en Ben,
    Hartelijk gefeliciteerd met Tim. We hebben daarnet geskiped en naar elkaar gezwaaid. Wat een prachtkereltje. Wat een geluk.
    Geniet met volle teugen de komende tijd.
    Veel kusjes en knuffels voor allemaal, oma Mar

• 12 Mei 2014 - 10:59

Susan De Rooij:

Als ik het goed begrijp hebben jullie al kennis mogen maken met Tim. Bij deze gefeliciteerd., ben super blij voor jullie.
    Groetjes Koen en Susan

• 12 Mei 2014 - 11:39

Geert En Gerry:

Hallo allemaal,
    Ik heb net het emailtje van een trotse en blije oma gelezen. Proficiat hoor met Tim. Fijn dat alles vlotjes verloopt. We kijken uit naar de eerste foto's.
    Heel veel groetjes uit Asten

• 12 Mei 2014 - 11:51

Richard En Sandra:

HAPPY!!!

Geniet ervan!

• 12 Mei 2014 - 14:03

Thérèse:

Hoi allemaal,
    Als ik dit mail zullen jullie Tim al wel ontmoet hebben. Wat zal dat weer emotioneel zijn geweest. Geniet er maar veel van al zal het wel weer wennen zijn van beide kanten.
    Hopelijk zien we jullie weer snel. Liefs